بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

چطور از وبلاگ خود پول دربیاوریم؟ 7 روش عالی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی


چطور از وبلاگ خود پول دربیاوریم؟ 7 روش عالی برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی


چطور از بلاگ خویش پول دربیاوریم؟
در طراحی سایت در مشهد  حدود سه ده سال پیش، هنگامی که مجموعه برنرزلی اولی بلاگ عالم را تولید، احتمالا تصور نمی‌کرد چنین یادداشت های ظاهرا بی آلایش ای روزی آنقدر دوست داستنی و تمامی گیر شوند که چهارصد و چهل میلیون برگه از دنیای اینترنت را دربربگیرند.

 

وب لاگ نویسی آنقدر دیدنی میباشد که اکثریت اشخاصی که با فضای وب آشنا می‌باشند، دستکم یکبار هم که گردیده آن را آزمون کرده اند و مزه آن را چشیده اند.

 

چندی پس از ظهور وب در جمهوری اسلامی ایران، خدمت های وب لاگ دهی فارسی مثل بلاگفا و پرشین وب لاگ با به عبارتی رابط کاربری بی آلایش و تجهیزات شالوده شان، به ما شم فوق العاده حضور در فضای وب را کادو کردند. گهگاه برای انجام کوچک ترین تغییری بایستی تمام وب را پایین و رو می کردیم تا شاید در یک انجمن فارسی، دوست مطلعی را می یافتیم :)

 

 

ماهیت وب لاگ نویسی در حین این سالها تغییرات متعددی به خودش چشم میباشد. جنبش به سمت پیشرفت و بوجود داخل شدن ابزار های تازه برای یاری به یوزرها، سبب گردیده تا بتوانیم پیچیده ترین وبسایت ها را فقط در یک‌سری دقیقه و حتی سوای کد نویسی، پباده سازی و مدیر کنیم.

 

وب لاگ نویسان خبره، مدام از علاقه شان به‌این اطراف کلام می نماید. اینکه صرف وب لاگ نویسی چقدر تجربه هیجان انگیزی میباشد و این صفحه ها چقدر میتوانند به درد یوزرها بخورند، مشاجره مفصلی میباشد که قطعا در یک نوشته‌علمی غیروابسته به آن خوا‌هیم پرداخت.

 

البته وجود تعداد کاربر زیاد و قابلیت کسب درآمد از بلاگ ها نیز گزینه مهمی میباشد که همواره در کنار اهمیت بلاگ نویسی مطرح میشود. در‌این نوشته‌ی‌علمی کارایی کردیم با شمردن چندی از بها پیشنهادی این حوزه و نظارت راهکار های عملی برای کسب درآمد از این شیوه، شما مخاطبان عزیز را ارشادوراهنمایی کنیم. یار و همدم ما باشید.

 

چطور از وب لاگ خویش پول دربیاوریم؟

برای اکثری از بلاگ نویسان، فعال سازی یک وبسایت رخداد بسیار هیجان آور و دوست داشتنی خواهد بود. فرصتی مطلوب برای به اشتراک گذاشتن عقاید، نظرها و تجربیات شان با عموم سرتاسر عالم.


از آنجایی که نویسندگان بلاگ ها، مرتبا در حالا ساخت‌و‌ساز محتواهایی می باشند که گزینه اعتنا یوزرها قرار می گیرد، پلتفرم های متفاوت اینترنت هم دقت ویژه به آن ها پیدا کرده اند. به این دلیل‌که این محتوا از دید seo باارزش و دارنده درجه‌ی قابل قبولی میباشد. چیزی که به برندها، شرکت های و فعالان ناحیهی وب یاری می نماید تا بهتر چشم شوند و دقت بیشتری به خویش جلب نمایند.


خب همان گونه که اکثری از بلاگ نویسان می‌دانند، این پر نمک و شوق و اشتیاق به تنهایی نمی تواند برایشان درآمدی به یاروهمدم داشته باشد :) در عین حالی که شما برای عالی نگه داشتن وب سایت خویش، می بایست شغل های زیادی انجام دهید و مسئولیت های مختلفی نیز بر دوش شماست که اما معدود زمان بر هم نیستند:
تایپ کردن مطالب به طور دائمی، جواب دادن به ایده ها یوزرها، ارزیابی کردن پست الکرونیکی ها و رابطه با کاربر و غیره. کلیه این مورد ها برای شما یک تعهد بوجود می‌آورند که بودن در حیث دریافت کردن علاقه و بعد ها انسانی یه خرده طاقت فرسا میباشد که آن را –بیگاری- خطاب نکنیم.

 

خبر خوب این میباشد که بلاگ نویسی، دیگر یک مسئولیت وقتگیر و فارغ از مزد نخواهد بود. خط مش های زیادی پیش روی شماست تا بتوانید از مهارت خودتان پول دربیاورید. چه اینکه اکنون بلاگ دارید و چه اینکه به‌دنبال ساخت‌و‌ساز یک وب لاگ می باشید، بکار بستن یک کدام از یا این که تعدادی راهکار ذیل به شما در وصال به درآمد یاری می نماید.

 

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۷:۵۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)