بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

شیوه کسب درامد از وردپرس


۱- کسب درآمد از وب سایت وردپرسی
صدها  طراحی سایت در مشهد طرز متفاوت برای کسب درآمد با وردپرس وجود داراست. یک کدام از بی آلایش ترین شیوه های کسب درآمد از وردپرس فعال سازی تبلیغات ادسنس و بازاریابی متعلق سایتهای فروشگاهی پر اسم و رسم مثل آمازون یا این که دیجی مال میباشد. مراد از تبلیغات ادسنس که به وسیله گوگل اجرا می‌گردد این میباشد که شما میتوانید نصیب هایی از وبسایتتان را برای تبلیغات قرار دهید و در شکل کلیک یوزرها بر روی این تبلیغات پول اخذ نمائید.

بازریابی افیلیت که آن را با بازاریابی متعلق با به عبارتی سیستم همیاری در فروش می‌شناسیم این میباشد که شما میتوانید لینکی به هر کدام از تولید ها آمازون یا این که دیجی جنس داشته باشید و در شکل خرید اشخاص حق کمیسیونی اخذ خواهید کرد. کسب درآمد از وردپرس امری تماما قابلیت و امکان پذیراست.


۲- کسب درآمد با وردپرس از روش فروش تولیدها دیجیتالی
در صورتی‌که در‌پی روشی با هزینه و حفظ نادر برای کسب درآمد از وردپرس می باشید، فروش محصولاتی دیجیتالی آیتم بسیار نیکی میباشد. شاید در صدر ساخت‌و‌ساز متاع وقتگیر باشد ولی پس از تولید کالا عمل شما معدود خواهد بود. به دنبال بعضا از محصول ها دیجیتالی که شما میتوانید ساخت و در سایت وردپرسی خویش بفروشید را توضیح داده ایم.
• فروش کتابهای الکترونیکی یا این که به عبارتی ایبوک
ایبوک ها یکی روشن ترین آیتم ها برای تولید تولید ها دیجیتالی می باشند. تایپ کردن و ساخت‌و‌ساز آن‌ها نسبتا معمولی میباشد. در شرایطی که برای مدتی بلاگ نویسی انجام داده اید میتوانید بعضا از پست های کهن وبلاگتان را گردآوری و به فصل های کتاب تبدیل نمایید. بعداز آنکه کتابتان را نوشتید می‌توانید با برخی از ابزارهای بدون‌پول مانند Canva آن پباده سازی و PDF ایبوکتان را ساخت فرمایید. فروش تولید ها دیجیتالی در وردپرس با پلاگین ای که در‌پی سفارش میکنیم بسیار سهل وآسان میباشد. برای دانلود محصول ها دیجیتالی، ما افزونه Easy Digital Downloads را توصیه میکنیم. استعمال از این پلاگین نسبتا سهل وآسان میباشد و دربرگیرنده همه خصوصیت های که برای ساخت یک مغازه آنلاین احتیاج دارید میباشد.


• فروش عصر های آنلاین
یکی از دیگر از طریق های عالی کسب درآمد آنلاین با وردپرس فروش عصر های آنلاین میباشد. عصر ها در مقایسه با ایبوک با بها بالاتری به فروش می رسند. بایستی دروس عصر خویش را ساخت و ساز و پشتیبانی در حین عصر و بعد داشته باشید. پس از آنکه عصر شما مهیا شد میتوانید از روش افزونه Learning management system یا این که به عبارتی LMS برای ارائه زمان به استفاده کننده به کارگیری فرمایید.
• ارائه وبینار مبلغی
وبینار یک کدام از دیگر از طریق های بینظیر برای ساخت و ساز استفاده کننده، به اشتراک گذاشتن تجربیات خویش و رویش کسب و کارتان میباشد. آیا شما می دانستید که وبینار یکی طریق های هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین میباشد؟
وبینارها مشابه به زمان های آنلاین می باشند. البته وبینار زنده میباشد و بخشی برای سوال و جواب داراست. وردپرس برای ارائه وبینار مبلغی سهل و آسان میباشد. همان طور که شما از تارنما خویش برای ارائه وبینار یا این که برای تبلیغات وبینار و نام نویسی کمپانی کنندگان به کارگیری می‌کنید از طرفی برای برد وب سایت شما نیز بسیار موثر خواهد بود.

مسلما بخوانید: چطور سوای داشتن تجربه و هیچ سرمایه ای کارآفرین شویم؟
۳- کسب درآمد با وردپرس از روش فروش سرویس ها آنلاین
ارائه سرویس ها آنلاین یک کدام از سریع ترین روش ها برای آغاز کسب درآمد با وردپرس میباشد. این عمل نیاز به هیچ سپرده گذاری اول برای تولید متاع ندارد. در ازای می تونید ورقه ای با تیتر “استخدام اینجانب” در سایتتان ساخت و ساز فرمائید و او‌لین مشتری خویش را پیدا نمائید. میتوانید شغل های فریلنسری، مشورت برای کسب و عمل و امور، ارائه سرویس ها seo و کارهایی از این قبیل انجام دهید.


۴- کسب درآمد با وردپرس از روش فروش محصول ها فیزیکی
یکی‌از دیگر از طریق های کسب درآمد با فعال سازی تارنما وردپرسی فروش تولید ها فیزیکی میباشد. اما هیچ چیزی مثل فروش بی واسطه تولید ها فیزیکی در دنیای حقیقی و واقعی وجود ندارد. برای فعال سازی وب سایت فروشگاهیتان می‌توانید از ووکامرس یا این که WooCommerce به کار گیری نمایید. فعال‌سازی مغازه آنلاین فعالیت متعددی داراست. چون شما نیاز به ساخت یا این که خرید کالا دارید و سپس بایستی کالا را در جایی انبار و پس از فروش بفرستید.

 

۵- کسب درآمد با وردپرس تحت عنوان یک طراح یا این که توسعه و گسترش دهنده
در‌صورتی‌که به شغل های فنی عشق و علاقه دارید و علم موردنیاز در موضوع اپلیکیشن نویسی دارید می‌توانید به کسب درآمد آنلاین با پباده سازی یا این که اپلیکیشن نویسی بپردازید. این فعالیت نیاز به علم و مهارت فنی داراست. امام آغاز آن خیلی طاقت فرسا وجود ندارد.

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۱:۵۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)