بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

طراحی سایت اساتید دانشگاه


امروزه وبسایت های فردی در هم اکنون بسط می‌باشند و اکثر اوقات اشخاص سرشناس در حوزه های متفاوت علاوه بر حضور در شبکه های عمومی، وب سایت هایی جهت آگهی در خصوص امور و اپلیکیشن هایشان پباده سازی می نماید. یکی‌از لبریز استفاده کننده ترین وب سایت های فردی را می اقتدار وب سایت اساتید دانشکده دانست. طراحی سایت در مشهد اساتید دانشکده روش ارتباطی قابل قبولی بین دانشجوها و اساتید دانشکده ها خواهد بود. ضمن اینکه وجود مطالب موءثر، علمی و آپدیت درین تارنما ها مخاطبین بیشتری، غیر از دانشجو ها را برای تارنما مهیا خواهد آورد. اشخاص غیردانشگاهی عشق و علاقه مند به تخصص شما و متخصصین هم حرفه شما میتوانند در‌این مجموعه قرار گیرند.

خصوصیت های ساخت سایت اساتید دانشکده
شما تحت عنوان یک معلم دانش کده بایستی امکان های ویژه ای را برای تارنما خودتان در لحاظ بگیرید. امکان هایی که دانشجو ها را ترغیب نماید مقطع برهه زمانی متعددی را در صفحه ها وب سایت شما به کاوش بپردازند.

او‌لین و مهم‌ترین امکان در پباده سازی سایتاساتید دانش کده، در لحاظ به چنگ آوردن بخشی برای معرفی شما، ارائه رزومه و کارهایی که انجام داده اید و تخصصی که دارید میباشد. شما درین نصیب می‌توانید جزئیات پروژه هایی که انجام داده اید را مطرح نمائید تا مخاطبین با بضاعت، تخصص و علم شما آشنا شوند.

 

یکی قابلیت و امکان ها در ساخت سایت اساتید دانش گاه در حیث دریافت کردن بخشی برای ارائه محتوای آموزشی میباشد. این محتوای آموزشی میتواند دربرگیرنده فیلم های آموزشی و یا این که مقاله ها و کتاب ها مربوط به مورد گزینه تخصص شما باشد. در حیث بگیرید که مطالب این نصیب نیاز به طبقه بندی های مطلوب و قابلیت جستجوی توسعه یافته برای مخاطبین شما‌را دارااست.

همینطور می‌توانید در کنار این نصیب که قابلیت و امکان دانلود بدون‌پول را برای مخاطبین مهیا می‌آورد در ساخت سایت اساتید دانش گاه بخشی را به طور دکان در لحاظ بگیرید. نیازی وجود ندارد این دکان قابلیت و امکان های خیلی خاص وب سایت های فروشگاهی را داشته باشد. کافی میباشد قابلیت خرید آنلاین بعضی از کتاب ها یا این که گروه مقاله ها و محتواهای آموزشی را درین مغازه آماده فرمایید. ولی این دکان نیاز به قابلیت پرداخت آنلاین هزینه ها را هم دارااست.

قسمتی از وب سایت را برای معرفی جدیدترین منابع درسی و مواقعی که معمولاً در امتحانات به آن برگشت میکنید، در حیث بگیرید. دانشجو یان شما با‌یقین در‌پی منابع سوال های امتحانی می باشند و از این نصیب استقبال نیکی خواهند نمود.

 

قابلیت و امکان مشورت تحصیلی را برای مخاطبین آماده نمائید. در ساخت سایت اساتید دانشکده می توانید به دو شکل آفلاین و آنلاین به دانشجو ها و مخاطبین مشورت کردن دهید. در شرایطی‌که مجال پاسخگویی به سوالهای دانشجو یان را ندارید، می‌توانید مقالاتی طبقه بندی گردیده را در مورد های هدایت تحصیلی و مشورت کردن، به عنوان مثال مشورت کنکور یا این که گزینش حرفه، تنظیم فرمایید و به گذر زمان در وب سایت قرار دهید.

در ساخت وب سایت اساتید کالج قابلیت سوال و جواب را برای مخاطبین آماده نمائید. میتوانید جواب سوالهای را از روش پست الکرونیکی و یا این که باطن خویش وبسایت برای آنان ارسال نمائید. براین اساس رابطه مجاورت تری با دانشجوها برقرار خواهید نمود.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۳۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)