بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

چیدمان ساختاری وب‌سایت

۲۲.از عبارات بی آلایش به کار گیری فرمائید


هرچه قرائت متن سهل و آسان‌خیس باشد اینترنت‌تارنما برنده‌خیس خواهد بود. طراحی سایت در مشهد از عبارات متداولی که خواننده گان انتظار دارا هستند استعمال نمایید. به کارگیری از جلمات طولانی و لغات فانتزی خوب وجود ندارد.

بایستی از یک گویش معمولی به کارگیری فرمائید که کلیه بتوانند آن را شعور نمایند. پژوهش ها نشان داده که آسانی در خوانایی میتواند در ارتقاء بازدیدکنندگان تاثیر داشته باشد.

۲۳.ترتیب فهرست


هنگام تثبیت هر لیست در اینترنت‌وبسایت خویش مطالب اصلی را در صدر و پایان قرار دهید. دقت خواننده به میانه لیست کمتر میباشد. از‌آنجا‌که بازدیدکنندگان شیت را نسخه برداری می‌نمایند اولی و پایانی موردها به احتمال زیاد در یاد کوتاه برهه زمانی باقی می ماند.

۲۴.به سوالهای برتر بازدیدکنندگان جواب دهید
سوالاتی ممکن میباشد برای بازدیدکنندگان پیش بیاید. فعالیت اساسی اینترنت‌وب سایت پاسخگویی بدین سوال های میباشد. هر پرسش که بی‌جواب بماند فرصتی برای جلب اعتماد را از دست خواهد اعطا کرد. همینطور سوالهای فارغ از جواب قابلیت سوراخ اینترنت‌وب سایت بوسیله کاربر را ارتقا می دهد.

زمانی که جوئل کلتکه پروسه خویش را برای یافتن پرسش‌ها و تایپ کردن جواب در Hubspot یافت توانست صفحه های فرود نرخ تبدیل خویش را دو برابر نماید. وی با مشتریان گفت‌و‌گو کرد، پاسخ‌های آن‎‌ها را تجزیه و محاسبه کرد، پیام‌ها را در حق تقدم قرار بخشید و در انتها لغات مخاطبان خویش را در ورژن تازه بازاریابی خویش به طور هوشمندانه بهره برد.

در اینجا سوالاتی وجود داراست که جوئل برای کشف سوال های برتر بازدیدکنندگان به کارگیری می‌نماید:

چه چیزی سبب ساز گردیده تا شما به‌دنبال راه‌حل باشید؟
چه چیز دیگری را آزمون کردید و چه چیزی را دوست نداشتید؟
چه چیزی شما‌را از خرید از ما گشوده میدارد؟
چه چیزی سبب ساز گردیده شما به اندازه کافی به ما اعتماد فرمائید و مارا آزمون فرمائید؟
چه چیزی جنس ما‌را به منش حلی برای شما تبدیل نموده است؟
هنگام آنالیز چه چیزی برای شما اساسی‌خیس بود؟
اینک می توانید چه کاری انجام دهید که تا قبل از این نمی‌توانستید؟
مثالی برای اینجانب بگذارید که برای شما تفاوت تولید نموده است
شواهد و سندها اجتماعی را اضافه نمائید
گرایش آدم به انجام کارهایی میباشد که سایر افراد انجام میدهند. براین اساس ارائه شواهدی بر پایه ی اینکه سایر افراد شما‌را گزینش می‌نمایند گزینش خیر و خوبی به حیث میرسد. غرض این میباشد که هر تصمیمی غیر از به کار گیری از متاع کمپانی شما بیرون از هنجار به لحاظ رسد. به بازدیدکنندگان خویش اثبات نمایید که شما شایسته ترین خط مش می‌باشید. ایده‌های بازاریابی خویش را با شواهد پشتیبانی نمایید.

۲۵- شواهد و سندها اجتماعی را اضافه نمایید
گرایش آدم به انجام کارهایی میباشد که سایرافراد انجام میدهند. به این ترتیب ارائه شواهدی بر پایه ی اینکه بقیه افراد شما‌را گزینش می‌نمایند، تعیین خیر به لحاظ می رسد. مقصود این میباشد که هر تصمیمی غیر از به کار گیری از کالا کمپانی شما بیرون از هنجار به حیث رسد. به بازدید کنندگان خویش اثبات نمائید که شما شایسته ترین رویکرد میباشید. ایده‌های بازاریابی خویش را با شواهد پشتیبانی فرمائید.

۲۶.کمبودها را بیان فرمائید


بشر‌ها ماشین اکانت‌های هزینه بهره کارآمد نیستند. ما تصمیم به ارتقا فایده و ضرر و زیان‌های ناچیز داریم. به عبارت دیگر ضررو ضرر و زیان بدتر از بهره شادی بخش میباشد.

۲۷.فرم‌های نام نویسی پست الکرونیکی برای مشترکین را باصرفه فرمائید

 

در انتهای این پست یک فراخوانی مبادرت برای اشتراک قرار داده شده‌است. در شرایطی که از مجاورت نگاه فرمایید خواهید روءیت کرد که‌این پست مشتمل بر سه عنصر مستقل میباشد. این سه عنصر برای نام نویسی آدرس اینترنتی میباشد.

سلسله مراتب بصری در آن پر رنگ میباشد.
به خواننده بیان شده که چه چیزی اخذ می‌نماید و چه موقع.
با به کار گیری از ثابت اجتماعی یک تعریف کوچک از تعداد مشترکین انجام یافته میباشد.
هنگامی برای او‌لین توشه این تغییرات را تست کردیم نرخ تبدیل بسیار زیر بود و بعد از آن پیشرفت دیده‌گیری کرد. فعلا شاهد ارتقاء 4و683 درصدی در تثبیت‌ اسم‌های پست الکرونیکی هستیم.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۵۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)