بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

8 ویژگی مهم که در وب سایت شما باید لحاظ شود


شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، بعضی از این نیاز‌ها مانند طعام، پوشاک و مسکن بنیادی می باشند  طراحی سایت در مشهد  و فارغ از حتی یکی‌از آن ها توانا به معاش کردن نخواهید بود. بعضا دیگر مانند یک شغل با درآمد خوب و ارتباط ها اجتماعی تندرست صرفا میتوانند کیفیت معاش شمارا بهبود بخشند البته در نبود آن ها هم می‌قدرت معاش کرد.

اکنون نمونه بالا را وارد دنیای وب فرمائید. وقتی که شما قصد فعال سازی یک تارنما را دارید نیز شبیه همین زمینه راستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک تارنما هم نیازهایی بنیادی دارید که سوای آن ها داشتن تارنما ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که میتوانند به ارتقاء کیفیت وبسایت شما و تاثیرگذاری بیشتر آن یاری نمایند.

ما پیش از اینً یک نوشته‌ی علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای طراحی وب منتشر کرده‌ایم. در حال حاضر می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت تارنما شما نقش بخش اعظمی دارا‌هستند. با رعایت این اصول، اینترنت‌تارنما شما در میان هزاران تارنما دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً می توانید حضوری پیروز‌خیس در دنیای وب داشته باشید.

2 نیاز اصلی که اینترنت‌وب سایت شما می بایست جواب بدهد
پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنت‌تارنما عالی ظریف شویم، نخست بایستی به دو مساله اصلی در طراحی سایت‌تارنما نگاه کنیم. مجموع نکات و اصول اساسی طراحی وب را می‌اقتدار تحت گروه‌ای از این دو دانست.

اعتنا و رعایت این مورد ها سبب ساز می‌گردد که شما یک وبسایت عالی داشته باشید که می تواند بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و دقت نکردن به آنان معادل میباشد با یک وب سایت ضعیف و فراموش‌شدنی. البته این دو جنبه طراحی وب چه می باشند؟

تجربۀ کاربری (User Experience)او‌لین مقصود وبسایت شما، ارائه تجربه کاربری خوب (به اصطلاح UX) میباشد. فکرمی‌کنم حدس زدن معنای این واژه و کلمه چندان عمل مشقت نباشد. این عبارت به احساس و تجربه استفاده کننده از وبسایت شما اشاره داراست.
شما می بایست وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده مشاهده کنید و کاری نمایید که تجربه وی شادی بخش باشد. از جمله مطمئن گردید که مخاطب شل می تواند از وبسایت شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها شفاف و قابل فهم و شعور می‌باشند، وب سایت شما از حیث بصری زیباست و ...
اکثری از نکاتی که درین نوشته‌ی‌علمی آورده شده‌است، بخشی از یک تجربه کاربری خوب محسوب می شوند.
بهینه سازی (سئو)موردنیاز وجود ندارد حیران گردید! معنا این واژه و کلمه چندان تعجب آور و غریب وجود ندارد. seo یعنی شما وبسایت خویش را به گونه ای بسازید که بتواند سکو های بالایی را در گوگل (و بقیه موتورهای کاوشگر) به دست آورد. این واژه مخفف Search Engine Optimization یا این که به عبارتی seo وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد.
روزمره میلیون‌ها کاوش در وب انجام می شود که نصیب قابل توجهی آن ها از روش گوگل میباشد. این جستجوها بسیار متعدد میباشند و به طبعً بخشی از آن‌ها، در حوزه‌ کاری شماست. از جمله درصورتی که شما یک دکان اینترنتی تلفن همراه داشته باشید، مطلقاً هر کس عبارت "خرید تلفن همراه" را کاوش می‌نماید، برایتان یک استفاده کننده ایده‌آل به حساب می آید.
در واقع، حضور در گوگل میتواند یک منش عالی برای ارتقاء بازدید و فروش وب سایت شما باشد. ولی برای این خواسته در سکو اولیه ما یحتاج میباشد وبسایت شما مجموع استانداردها و اصولی که برای موتورهای کاوشگر اساسی میباشد را رعایت کند. اکثری از نکاتی که درپی میایند، می توانند در بهینه سازی یا این که جایگاه گوگل شما تاثیرگذار باشند.
همان طور که دیدیم، برای یک طراحی وب خوب شما هم بایستی یوزرها را در لحاظ بگیرید و هم موتورهای کاوشگر را. ولی اصلا اندیشه نکنید که‌این دو گزینه از هم غیروابسته میباشند. در واقع هر چقدر تجربه کاربری تارنما شما بهتر باشد، طبیعتاً در نتیجه ها جستجوهای گوگل نیز مرتبه بهتری خواهید داشت.در واقع مجموع نکاتی که پیرو می آیند، به صورت بی واسطه بر روی هر دوی این مسائل تاثیرگذار می‌باشند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۵۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)