بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

ووکامرس برای چه وبسایت‌هایی مناسب است؟


تاکنون وردپرس دوستداشتنی ترین سیستم رئیس محتوا (CMS) در وب بوده و میباشد. طراحی سایت در مشهد امروزه وبسایت های بر طبق وردپرس بیشتر از یک چهارم وبسایت های عالم را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، وردپرس برای فعال‌سازی وب سایت های تجارت الکترونیک بسیار اثر گذار میباشد و عامل عمده این دستور وجود ووکامرس میباشد – یک پلتفرم اپن سورس بدون پول که یکی‌از دوستداشتنی ترین راهکارهای تجارت الکترونیک در بازار میباشد.

اعتنا: هرچند به کار گیری از ووکامرس بدون پول میباشد البته موردنیاز میباشد مخارج جانبی برای تهیه و تنظیم یک پلتفرم پیچیده خیس را هم مد لحاظ داشته باشید. ووکامرس بستر بسیار مطلوب مهیا می نماید که میتوانید پیکربندی دلخواهتان را روی آن انجام دهید.

البته یک نکته حائض اهمیت اینکه در ماه می ۲۰۱۵ کمپانی Automattic (کمپانی صاحب وردپرس ) مالکیت ووکامرس را هم بدست آورد که‌این فرمان به نوبه خویش سبب به ارتقا اعتماد اشخاص به‌این پلتفرم شد.

ووکامرس برای چه سایت‌هایی مطلوب میباشد؟
از لحاظ فنی ووکامرس مطلوب وب سایت های کوچک و عظیم در حوزه تجارت الکترونیک میباشد. در‌صورتی‌که پلتفرم گزینه به کارگیری شما نیاز به مقیاس پذیری سریع دارااست یا این که در‌حالتی که نیاز به یک دکان آنلاین پیچیده، بی نقص و جامع دارید ووکامرس مورد خیر و خوبی برای شما به حساب آورده می شود. هر یک سری خویش ووکامرس به تنهایی به طور کاملً بی نیاز محسوب نمی‌شود ولی می اقتدار آن را با به کارگیری از تعدادی افزونه و راهکار فردی سازی براحتی ارتقا بخشید. با استعمال از ووکامرس می‌توانید از امداد های انجمن بسیار خوب و اثر گذار وردپرس و مجموع این سیستم برخوردار گردید.

البته یک قضیه همچنان پابرجاست: صرف از نگاه پلتفرم گزینه استعمال (ووکامرس، Shopify، Magento و غیره) نیاز به انجام تعدادی پیکربندی دارید. درصورتی که مغازه شما کوچک باشد احتمالاً می‌توانید خودتان این پیکربندی را انجام دهید ولی در شرایطی که نیاز به امکان های بیشتری داشته باشید حتماً به علم و مهارت بیشتری نیاز خواهید داشت. ووکامرس هم مثل هر اپلیکیشن دیگری نیاز به پیکربندی صحیح و مطلوب دارااست.

در شرایطی‌که قصد راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک وسیع و قابل مراعات را دارید، ما یحتاج میباشد هزینه فضای سرور و اشخاص موردنیاز برای پشتیبانی و انجام شغل های فنی را هم در لحاظ داشته باشید.

در صورتیکه وب سایت وردپرس دارید، ووکامرس برای شما بسیار مطلوب میباشد
ووکامرس تحت عنوان یک کدام از افزونه های وردپرس از دیگر راهکارهای فرنگی (بیرون از حیطهی وردپرس ) مطلوب خیس میباشد – ولی درصورتی که شما قصد به سازه کردن سایتتان مبتنی بر این سیستم دارید.

افزونه ووکامرس را می‌توانید در هر وب سایت مبنی بر وردپرسی با هر تم و الگوی خاصی ترکیب نمائید.

طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۷ در بیشتراز ۲۸ درصد از کل دکان های آنلاین از ووکامرس استعمال می‌شود. یعنی:

۲۵,۳۳۸,۳۳۶ وب سایت.
۵ درصد از کل وب سایت ها.
۹۴.۳ درصد از مجموع افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس


سهم بازار ووکامرس از افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس

ووکامرس هم مثل خویش وردپرس کتابخانه بزرگی از تم های پیش ساخته داراست. هر تعدادی این تم ها برای آغاز عمل و محاسبه مجموع این پلتفرم مطلوب میباشند البته مطلقاً یک پلتفرم سفارشی و تهیه و تنظیم گردیده می‌تواند دقیقاً منظور شمارا برآورده نماید – به‌این شرط که نیازها و مراد های خودتان را به طور کاملً مشخص و معلوم کرده باشید.

 

.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)