بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

آموزش طراحی سایت برای مبتدی ها | طراحی وب سایت


3 نکته حائض اهمیت برای ساخت سایت
قبل از آغاز به پباده سازی مورد نیاز میباشد بایدها و نبایدهای عمل با پلتفرم انتخابی خودتان را بدانید. طراحی سایت در مشهد  به‌طورکلی، پباده سازی نرم‌افزار ‌های گوشی در سیستم ‌ادله ‌های گوناگون مشابهت‌ هایی داراست مثل:

بر طبق مقصود پباده سازی فرمائید.
حتی‌الامکان معمولی باشد. (هرقدر بیشتر بهتر)
جریان کاری را نگهداری نمایید.
خوانایی اصلی میباشد.
به پلتفرم احترام بگذارید.
خبر خوب این میباشد: موردنیاز وجود ندارد برای اینکه بدانید چه چیزی قابل‌قبول میباشد به حدسیات اکتفا نمایید. اپل و اندروید گروه ‌ای از ارشادوراهنمایی هایی را دارا هستند که می توانید قبل از آغاز فعالیت (و هم ‌دوران با پباده سازی) آن ‌ها را به ‌طور اجمالی نظارت نمائید:

1- وایرفریم و جریان کاری برنامه
از ابزار پباده سازی وایرفریم به کارگیری فرمایید که مختص این عمل میباشد یا این که به مداد و شیت روی بیاورید. قبل از پباده سازی ظواهر و کلیت یک نرم افزار ضروری میباشد روی ساختار آن عمل فرمایید.

در‌این مرحله میباشد که وایرفریم وارد بازی می ‌خواهد شد. وایرفریم به شما امداد می ‌نماید بفهمید یوزرها چه‌گونه در اپ شما مسیریابی کرده و از آن به کار گیری می‌نمایند.

2- سبک ‌های آزمایشی و مثال ‌های اول
دوران آن رسیده تا وایرفریم‌ های خویش را عملی نمایید. زمانی با وایرفریم ‌هایتان فعالیت کردید و آنان را با مجموعه اپ‌ نویسی و /یا این که مشتری خویش به اشتراک گذاشتید و تأیید پایانی گرفتید، برهه زمانی آن میباشد تا یک سری سبک آزمایشی و مثال اول صحیح فرمائید.

3- ارجاع برای نرم افزار ‌نویسی
طراحان همینطور مسئول انتقال صحیح المان ‌های پباده سازی‌گردیده و اجزاء بصری به نرم افزار ‌نویسان می‌باشند. چیزهایی مثل آیکون ‌ها، پس ‌قضیه ‌ها، لوگوها و حتی خودکار ‌ها (فونت‌ ها)، کلیه جزو چیزهایی میباشند که طراح می بایست به نرم افزار‌ نویس بدهد.

مزایای ساخت وب سایت
قبل از اینکه به یادگرفتن طراحی وب بپردازیم، بهتر میباشد که با مزایای ساخت وب سایت آشنا گردید. آشنایی این مزایا به شما یاری می ‌نماید، تا تصیمیم بدون شوخی ‌تری برای ساخت وب سایت بگیرید.

اینترنت ‌تارنما مدام گشوده میباشد و تولیدات یا این که سرویس ها را در مشت یوزرها قرار می‌ دهد.
موتورهای کاوش مانند گوگل، یاهو و … سوای هزینه ‌ای برای اینترنت‌ وبسایت شما بازاریابی می‌ نمایند.
با منفعت‌ گیری از اصول بهینه سازی و نکات مرتبط با وبسایت می ‌قدرت به درآمد قابل توجهی از روش وبسایت رسید.
از روش اینترنت ‌وبسایت می ‌اقتدار مرزهای تجارت خویش را بسط اعطا کرد و با اشخاص بیشتری در سراسر مرزو بوم و عالم رابطه برقرار کرد.
با به کار گیری از اینترنت ‌تارنما می ‌قدرت به سوالهای مشتریان جواب بخشید و در اتلاف وقتی که صرف پاسخگویی حضوری به مشتریان می ‌گردد، دوری کرد.
هزینه ساخت و ساز اینترنت ‌وبسایت نسبتا نادر میباشد و در عوض آن نیازی وجود ندارد که هزینه‌ا ی بابت آب، گاز، کارمندها و … بپردازید. (شما می ‌توانید به تنهایی یک وب سایت را بچرخانید.)
حدود یک ‌سوم عموم عالم از وب استعمال می‌ نمایند. تبلیغات از روش اینترنت ‌وبسایت نسبت به بقیه رسانه ‌ها مانند تلویزیون، بیلبوردها و … به مراتب ارزان ‌خیس و مؤثرتر میباشد.
ابزارهای اساسی برای یادگرفتن طراحی سایت
برای ساخت و ساز هر سایتی نیاز به استعمال از ابزارهایی میباشد. اپ‌ ها و ابزارهای اکثری برای ساخت وب سایت وجود دارا هستند، که در اینجا اصلی ‌ترین و پرکابردترین آنان‌را تیتر می ‌کنیم:

Firebug
Firebug بر روی مرورگر فایرفاکس به طور مجانی قابل نصب میباشد. بوسیله این ابزار می‌توانید کل اشتباهات و خطاهای اینترنت ‌وبسایت را پیدا کرده و آن گاه رفع نمود.

مهم‌ترین کاربردهای Firebug

یک جستجو گر عالی، به خواسته جستن اسم و گزینشگرهای قسمت خاصی از صفحه های اینترنت
دارنده سیستم خطایاب جاوا اسکریپت و … برای مشاهده متغیرها و طریق اکران اجرای کدها
دارنده ابزارهای بازنویسی CSS به مراد چک کدها
Dreamweaver
این نوع ابزار منحصربه‌فرد اپ ‌نویسی اینترنت ‌تارنما میباشد و با سیستم دلیل های Mac و Windows تماماً هماهنگ میباشد. در پی بعضی از اصلی ‌ترین کاربردهای آن را تیتر می ‌کنیم.

مهمترین کاربردهای Dreamweaver

بسیار کارا و تخصصی
پشتیبانی و توسعه و گسترش صفحه های پویا
قابلیت و امکان پشتیبانی از تایپ فارسی
امکان دستکاری آنلاین صفحه های اینترنت
قابلیت و امکان شناسایی کدهای نوشته‌ گردیده
پباده سازی و بازنویسی همگی صفحه های اینترنت
پشتیبانی و پباده سازی صفحه ها بر اساس CSS
قابلیت و امکان آپلود صفحه ها بر روی هاست و سرور
سازش با اپلیکیشن Adobe Photoshop
Adobe Photoshop
اپلیکیشن فتوشاپ یک کدام از پرکاربردترین قابل انعطاف افزارها برای دستکاری تصاویر میباشد. طراحان اینترنت با به کارگیری از این اپلیکیشن می ‌توانند طرح های گرافیکی متبوع خویش را تخت گاز مهیا نمایند.

مهمترین کاربردهای Adobe Photoshop

ادغام تصاویر با همدیگر
ادیت تصاویر به طور فن ‌ای
تصحیح و بهبود رنگ‌ بندی تصاویر
گذاشتن افکت‌ های متفاوت بر روی تصاویر
Adobe Brackets
Adobe Brackets برای مدیر کدهای HTML، CSS و JavaScript پباده سازی شده‌است.

کاربردهای Adobe Brackets

دارنده امکان پیشنمایش زنده میباشد. این امکان به یوزرها امداد می ‌نماید به راحتی خروجی عمل خویش را به طور زنده بر روی مرورگر کروم مشاهده نمایند.
امکان Quick Edit داراست، تا هنگامی شما در اکنون کد نویسی در یک فولدر html میباشید، بتوانید کدهای css مرتبط با این پوشه را در به عبارتی فولدر html بازنویسی فرمایید.
دارنده امکان کامل شدن اتومات کد میباشد، زمانی شما استارت به کدنویسی می ‌نمایید، می‌ توانید با یک کلیک معمولی کدها را کامل شدن فرمایید.
ویرایشگر HTML
این اپلیکیشن برای ادیت و دستکاری فولدر‌های HTML به فعالیت می رود. بیشتر نرم افزار‌ نویس ‌ها علارغم اینکه رغبت دارا‌هستند شخصاً کدهای HTML را بنویسند، ولی از ویرایشگر HTML هم استعمال می ‌نمایند. در‌حالتی که در اولِ خط مش یادگرفتن طراحی وب سایت میباشید، می ‌توانید از این ویرایشگرهای HTML به کارگیری نمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۳۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)