بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

طراحی وب سایت چیست


تارنما چه می باشد؟ |طراحی سایت|ساخت سایت ارزان|طراحی سایت ماهر

تاریخچه ساخت سایت:
مجموعه برنرز لی، اختراع کننده اینترنت، با برپایی یک طراحی سایت در مشهد وبسایت اینترنت در اوت ۱۹۹۱، اسم خویش را تحت عنوان اولیه تولیدکنندهٔ اینترنت در تاریخ نگاشت. وی در اولیه اینترنت سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای پست الکرونیکی (پست الکترونیک) استعمال کرده بود.

ابتدا، سایت‌ها با کُدهای بی آلایش HTML نوشته می‌شدند، سیرتکامل‌ای از لهجه نماد‌گذاری که ساختار معمولی‌ای به اینترنت گاه‌ها می‌اعطا کرد، دربرگیرنده سرتیتر و گزاره، و بضاعت لینک و پیوند دادن به نشانی‌های دیگر از روش ابرپیوند. در مقایسه با نحوه‌های دیگر، این شیوه نو و متفاوتی بود که یوزرها به آسانی می‌توانستند با یک مرورگر، ورقه‌های گره خورده را بگشایند.

با پیشرفت اینترنت و هنر پباده سازی آن، لهجه کُد نویسی اش، اَبَرمتن یا این که اچ تی ام ال، پیچیده خیس و پرانعطاف خیس شد. ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای اکران نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی گزینه به کارگیری اشتباه، برای دکوراسیون‌های نهفته در ورقه‌های اینترنت قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری اینترنت یا این که «CSS»، نحوه خطا پباده سازی با جدول‌های مخفی در شیت از گردونه بیرون، و بجای آن استعمال مطلوب از لهجه کمکی «CSS» جایگزین شد.

فناوری‌های یک پارچه سازی مقر داده (Database)، مانند گویش‌های کُدنویسی سمت سرور (Server-Side Scripting) مانند CGI، PHP، ASP. NET، ASP، JSP و ColdFusion، و استانداردهای پباده سازی امروزی با الگوها (CSS)، ساختار وبسایت‌ها را گشوده هم تغییر‌و تحول داده و آنرا توسعه یافته خیس کرده‌اند.

همینطور با داخل شدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به برگه‌ها، مانند فلَش (Flash)، فیس اینترنت بیشتر از پیش تغییر تحول کرد و توانمندی‌های نو به سازندگان رسانه و طراح‌های اینترنت داده شد.
درپی به صورت مختصر توضیحاتی در پباده سازی وب سایت و پباده سازی پرتال درباره ی مسائل مرتبط با وبسایت ارائه خوا هیم بخشید:

الف – فرآیند ساخت وب سایت
1.تعیین اسم مطلوب برای وبسایت
2. تثبیت دامنه (اسم وب سایت) در کانال جهانی وب
3.پباده سازی اپلیکیشن و گرافیک وب سایت
4. خرید دور و بر ( هاست)
5.قراردادن اپلیکیشن تارنما پباده سازی گردیده بر روی فضای خریداری گردیده و بهره برداری تارنما


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۹:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)