بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

آموزش زبان HTML و یک پروژه کوچک برای تمرین


درحال حاضر که با مفاهیم نخستین اینترنت و لهجه HTML آشنا شدید، بهتر میباشد طراحی سایت در مشهد دست به کد گردیده و او‌لین ورقه اینترنت خویش را با به کار گیری از HTML پباده سازی فرمائید. اما قرار وجود ندارد تبدیل به یک کارشناس HTML گردید، تنها یکسری تگ بی آلایش را نظارت میکنیم تا بفهمید HTML در دنیای حقیقی و واقعی چطور فعالیت می‌نماید. برای آغاز فعالیت یک ویرایشگر کد را گشوده فرمایید تا کدهای HTML را در آن وارد فرمایید. شاید برای شما پرسش گردد که در چه محیطی می‌قدرت کدهای HTML را نوشت و رویت کرد؟

در حالتی‌که از ویندوز به کار گیری می کنید، اپلیکیشن notepad برای این خواسته در دسترس شما خواهد بود. ویرایشگرهای کد بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که از این گویش پشتیبانی کرده و یک اطراف کدنویسی HTML به اکانت می آیند. به عنوان مثال Adobe Dreamweaver یا این که Jetbrain PHPMystorm که جزء دوستداشتنی‌ترین ویرایشگرهای کد در طراحی سایت می باشند. در صورتی‌که با ابزارهای اپ نویسی و طراحی وب شناخت ندارید، مطالعه مقاله تحت را از دست ندهید.

بیشتر بدانید : شایسته ترین IDE برای ساخت سایت و اپ نویسی
هر کاغذ ای که با HTML تولید میگردد، دارنده ساختاری مشخص و معلوم و منظم میباشد. چند از تگ‌ها در مجموع این صفحه ها تکرار می گردند که در واقعیت می‌قدرت آنان‌را تگ‌های جدانشدنی هر مدرک HTML دانست. تگ‌های اساسی در کل صفحه ها اینترنت عبارتند از:

doctype html : این تگ به مرورگر می گوید که ما از کدام ورژن HTML به کار گیری می کنیم.
تگ HTML : کل تگ‌های HTML بایستی باطن این تگ قرار بگیرند تا تحت عنوان گویش HTML شناخته شوند.
تگ head : این تگ تحت عنوان مغز متفکر صفحه های اینترنت شناخته می‌گردد و کارهایی مثل تعامل با موتور کاوش، تعامل با فولدر‌های CSS و جاوااسکریپت، تیتر شیت، توضیحات شیت و غیره را به عهده دارااست.
تگ body : مهم ترین تگ HTML میباشد. کل عناصری که مرتبط با ظواهر کاغذ می‌باشند می بایست در‌این تگ قرار بگیرند. در غیر اینصورت اکران داده نمیشوند.
برای فهم و شعور ساختار یک گواهی HTML کدهای ذیل را با تمرکز تحلیل نمایید :

 

 

 

 


مقداری پیشین‌خیس در رابطه تگ‌ها کلام کردیم و هم اکنون می خواهیم به طور عملی از این تگ‌های HTML به کار گیری می کنیم. هر تگی که گشوده میکنیم با آرم / بسته می شود. پس تا اینجا، فعالیت پیچیده‌ای انجام نداده و تنها سه تگ HTML و head و body را گشوده کرده و مجدد بسته‌ایم. doctype از آن دسته تگ‌ها میباشد که نیاز به مسدود شدن ندارد و صرفا کافی میباشد در اولِ مدرک HTML مصرف شود.

درحال حاضر کافی میباشد کدهایی را بنویسیم که خروجی ظاهری داشته تا بتوانیم خروجی کارمان را ببینیم. میخواهیم در کاغذ خویش تیتر، یک تصویر و در پایان یک گزاره نشان دهیم. کدها را بایستی باطن تگ body در اختیار بگذاریم. برای نشان دادن عنا وین در شیت اینترنت، از تگ‌های H به کارگیری می کنیم. همینقدر بدانید که شش تگ h وجود دارا‌هستند و بر پایه ی اهمیت و اندازه از اعداد 1 تا 6 تقسیم میگردند. به عنوان مثال ما درین قسمت از تگ H2 به کارگیری کنیم:

- مرجع تخصصی یادگرفتن اپلیکیشن نویسی و طراحی سایت

درحال حاضر برای نشان دادن تصویر مدنظرمان از تگ img استعمال می کنیم. این تگ مخفف واژه و کلمه image به معنای تصویر میباشد. پس برای قرار دادن تصویر کد پایین را می‌نویسیم :

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۸:۵۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)