بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

برای کسب درآمد از سایت چقدر باید وقت بگذاریم؟


به لحاظ شما مدیر یک وبسایت یا این که دکان اینترنتی عمل رنج میباشد و وقت متعددی از شما میگیرد؟ طراحی سایت در مشهد چرا این پرسش را مطرح کردم؟ زیرا هنگامی در امر فعال‌سازی وب سایت یا این که دکان اینترنتی با برخی از دور و بری ها سخن میکنم در پاسخ می گویند که وقت مازاد برای ایجاد و مدیر وب سایت را نداریم. به عنوان مثال مدتی پیشین به یکی‌از دوستانم که دکان کیف و کفش داشت توصیه کردم که دکان اینترنتی شیوه بیندازد.

ولی در پاسخ بیان کرد که مجموع ارتفاع روز در دکان میباشد و فرصتی برای عمل با تارنما ندارد. یک‌سری دقیقه‌ای راجع به شغل های وب سایت اینترنتی و بازه زمانی ما یحتاج برای انجام آن‌ توضیح دادم. بالاخره دوستم متوجه شد که رئیس و رسیدگی به تارنما اینترنتی آن قدرها که تامل می کرد به برهه زمانی متعددی نیاز ندارد. درصورتی که می خواهید بدانید که برای رئیس یک وبسایت اینترنتی چقدر بایستی برهه زمانی صرف فرمائید ادامه مقاله را مطلقا مطالعه نمایید.

وقت گذاشتن روی وبسایت، ارزشش را دارااست!
یکی مواقعی که زیاد می بینم این میباشد که خیلی‌ها پس از طراحی سایت اینترنتی آن را به اکنون خودش رها می‌نمایند. جذاب این جاست که انتظار دارا‌هستند از وبسایت‌شان درآمد متعددی هم داشته باشند. البته حقیقت این میباشد که درآمد وب سایت شما با وقتی که صرف وب سایت‌تان میکنید ارتباط بدون واسطه داراست. یعنی هر چقدر وقت بیشتری را به وبسایت خویش تخصیص دهید، مشتریان وبسایت شما هم بیشتر می شوند.

 

وبسایت اینترنتی مثل نوباوه‌ای که نو متولد گردیده نیاز به دقت و رسیدگی دارااست. هر چقدر بیشتر به وبسایت‌تان رسیدگی فرمایید و به آن اهمیت بدهید، وب سایت شما زودتر رویش می‌نماید و گسترده می شود. او‌لین نکته‌ای که بایستی به آن دقت نمایید این میباشد که دکان اینترنتی مثل دکان وجود ندارد که روی صندلی بنشینید و برای شما مشتری بیاید. زمانی مغازه اینترنتی فعال‌سازی می کنید بایستی سعی نمایید تا مشتری وارد وب سایت شما خواهد شد و از شما خرید نماید. زیرا کسی خویش به خویش وارد وب سایت شما نمی شود.

یکی سوالاتی که در ذهن خیلی از اشخاص وجود دارااست این میباشد که آیا تارنما اینترنتی قیمت وقت گذاشتن را داراست؟ با‌یقین وقت طلاست و نباید آن را بیهوده هدر اعطا کرد. ولی آیا کارکردن روی وبسایت و بازه گذاشتن برای آن وقت هدر دادن میباشد؟ احتمالا شما هم مغازه‌های اینترنتی پهناور مثل دیجی مال را چشم‌اید که روزمره میلیاردها تومان درآمد دارا‌هستند. در نوشته‌علمی «درآمد یک دکان اینترنتی به طور تقریب چقدر میباشد؟» درآمد دکان‌های اینترنتی را با بیان دو مثال حقیقی و واقعی ارزیابی کرده‌ایم.

یا این که حتی مغازه اینترنتی آمازون را در حیث بگیرید که وسیع‌ترین و پردرآمدترین خرده فروشی آنلاین جهان به شمار می‌رود. جف بزوس سال‌های متعددی از عمرش را صرف آمازون نموده است. به لحاظ شما شرایط کنونی از این که یکسری سال از عمرش را صرف مغازه اینترنتی خودش کرده منصرف شده‌است؟ مطمئنا در شرایطی که این عمل را نمی کرد شرایط فعلی ثروتمندترین شخص دنیا نبود.

جف بزوس برای ساخت‌و‌ساز آمازون از کارش استعفا بخشید تا بتواند کل زمانش را برای دکان خودش بگذارد. پس شما هم چنانچه برهه زمانی بگذارید و به وبسایت خودتان برسید قطعا فیض میگیرید. در شرایطی که همچنان راجع‌به فعال سازی وب سایت اینترنتی شک و تردید دارید، مطلقا نوشته‌علمی «9 برهان قانع‌کننده برای کسب درآمد از وب» را مطالعه نمایید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۱:۱۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)