بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

محبوبیت گویش نرم‌افزار نویسی PHP

 

محبوبیت گویش نرم‌افزار نویسی PHP

 

بیشتر از  طراحی سایت در مشهد  گویش PHP برای ساخت وب سایت و ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای زیر اینترنت به کارگیری می گردد. در حالتی که اپلیکیشن نویسی اینترنت را دوست دارید شایسته ترین گزینش شما میتواند یادگیری و یادگرفتن PHP باشد، زیرا در مقایسه با تکنولوژی ASP.Net این گویش به شدت دوستداشتنی‌خیس میباشد. طبق آماری که وبسایت دارای اعتبار W3techs در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد، PHP در حدود ۸۰% سهم بازار نرم افزار نویسی اینترنت را تصاحب کرد، در حالی که ASP.NET صرفا ۱۰% استفاده کننده داشت.

 

کادر ورک های PHP

 

PHP قاب ورک های بسیار متنوعی داراست که قادر است در پروژه های گوناگون آیتم به کار گیری قرار بگیرد. قاب ورک چهارچوب و ساختاری میباشد که مانند یک قالب پروژه شمارا باطن خودش نگه داشته و اذن نمی دهد که به بیراهه بروید. استعمال از کادر ورک ها مزایایی متعددی داراست که در پی چندین گزینه را مشاهده میکنید:

 

خودداری از تکرار و صرفه جویی در وقت اپلیکیشن نویس

کاهش مخارج گسترش خدمت

تامین امنیت نسبی نرم‌افزار ذیل اینترنت

و …

شایسته ترین کادر ورک های PHP کدامند؟

 

با اعتنا به تعریفی که از شایسته ترین کادر ورک دارید ممکن میباشد این پاسخ یه خرده گوناگون باشد. PHP کادر ورک های متنوعی مثل لاراول، کدایگنایتر، سیمفونی، کدایگنایتر و غیره داراست. تک تک این کادر ورک ها خوب می‌باشند و در پروژه های گوناگون پیروز فعالیت کرده اند. ولی با اعتنا به‌این که اکنون لاراول از محوبیت بسیار بالاتری نسبت به رقبای خویش شامل است، سفارش می‌کنیم سراغ یادگرفتن لاراول بروید.

 

وسیع ترین سیستم های مدیر محتوا که با PHP پباده سازی گردیده اند

 

سیستم رئیس محتوا یا این که CMS به قابل انعطاف افزاری گفته میشود که ابزارهایی را از گذشته مهیا کرده تا یوزرها به راحتی بتوانند یک وبسایت را بسازند و مدیر نمایند. از دارای شهرت ترین سیستم های رئیس محتوا می شود به وردپرس، جوملا و دروپال اشاره نمود که همگی آن ها با PHP پباده سازی گردیده اند.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۳:۵۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)