بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

کسب درآمد از طراحی و ترجمه قالب وردپرس

کسب درآمد از طراحی و ترجمه قالب وردپرس

 

شاید باورتان نشود البته   طراحی سایت در مشهد درآمدزایی از وردپرس جزو یکی‌از امن ترین گونه های درآمدزایی اینترنتی میباشد. چنانچه دوست دارید یک طراح رشته‌ای گردید و این تخصص را برای خویش گزینش فرمائید بایستی نخستین با اپ‌های گرافیکی مانند فتوشاپ آشنا گردید. تا بتوانید ui یا این که به عبارتی صورت وبسایت را درین اپ پباده سازی نمائید .فراگیری عمل با این نرم افزار در کلیه جا بصورت بدون پول و غیر مجانی جان دار میباشد، از این‌رو میتوانید آن را به راحتی بیاموزید.
آنگاه با یادگیری HTML و CSS وjs می‌توانید برنامه ای که با فتوشاپ زده اید را کد نویسی نمایید برای یادگیری میتوانید از وب سایت W3Shools به کارگیری فرمایید.و همینطور می بایست یه خرده هم با گویش اپ نویسی php آشنا باشید تا بتوانید قالبی که با html , css , js کد نویسی نموده اید را به قالب وردپرس تبدیل فرمایید.اما برای این کاراگر شما با گویش php زیاد شناخت ندارید می‌توانید از codex نیز یاری بگیرید و شما میتوانید این قالب را در تارنما های مختلفی برای فروش قرار دهید و از آن درآمدزایی نمایید. همینطور در حالتی که بتوانید یک تارنما با لهجه انگلیسی پباده سازی فرمایید و می‌توانید آن را در وبسایت هایی همانند theme forest به فروش برسانید و از فروش قالب وردپرس درآمدی دلاری داشته باشید برای مثل شما قالبی صحیح میکند و با ارزش 10 دلار در تارنما theme forest قرار میدهید و ان را 1000 نفر از شما خریداری نمایند و شما به راحتی 10000هزار دلار درآمد از قالب وردپرس دارید.
شما همینطور می‌توانید قالب هایی که انگلیسی می‌باشند و پرفروش خستند را از theme forest خریداری فرمایید و آن‌ها‌را با یاری علم نرم‌افزار نویسی قالب که خاطر گرفته اید فارسی سازی نمایید و آن‌ها را برای فروش در تارنما های اهل ایران قرار دهید.

وردپرس چه می باشد؟
وردپرس یک سیستم رئیس محتوا (به انگلیسی: CMS) برای راه‌اندازی و تولید وب سایت‌ها و بلاگ‌ها میباشد. وردپرس (به انگلیسی: WordPress) در صدر صرفا یک سیستم بدون‌پول بلاگ‌نویسی بود که تجهیزات خیر را در مشت بلاگ نویسان قرار می‌اعطا کرد و بعد از آن به طور یک سامانه مدیر محتوا یا این که اپ متن گشوده برای رئیس محتوای وب سایت‌ها معرفی شد.
وردپرس با لهجه نرم افزار‌نویسی پی اچ پی درج شده و بوسیله مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می گردد.
اکنون بیشتراز ۷۶ میلیون وبسایت در عالم با این CMS فعال سازی شده است.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۰۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)