بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

آموزش تصویری بکاپ گیری وردپرس با پلاگین و FTP


بکاپ گیری وردپرس به چه درد ما میخورد؟ طراحی سایت در مشهد چرا بایستی از وردپرس بکاپ بگیریم؟ یکی مباحثی که مدام درباره با وب سایت های وردپرسی مطرح می گردد، بکاپ گیری وردپرس میباشد. دیدنی میباشد بدانید در بخش اعظمی از مواقع استعمال از بکاپ وردپرس ممکن میباشد برای کسب و عمل شما بسیار حیاتی باشد. در واقع بکاپ گیری wp باعث میگردد در مورد ها احتمالی شما نگران از دست رفتن داده ها نباشید. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم داده ها جامعی را درباره با فراگیری بکاپ گیری wordpress در چنگ شما در اختیار بگذاریم. با ما همدم باشید.

فهرست این نوشته ی علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل میشوید) نهفته
یادگرفتن بکاپ گیری وردپرس با استعمال از افزونه UpdraftPlus
پلاگین UpdraftPlus
پیکربندی افزونه UpdraftPlus
پیکربندی پلاگین UpdraftPlus
فراگیری بکاپ گیری وردپرس به طور دستی
بکاپ گیری وردپرس به طور دستی


شاید او‌لین پرسش ساخت و ساز گردیده برای شما این باشد که در اصل چرا می بایست از وردپرس بکاپ بگیریم؟ اذن دهید با یک نمونه این موضوع را برای شما تشریح کنیم. زمانی که شما اتومبیل خویش را بیمه میکنید، در واقع احتمال می دهید در شرایطی‌که در آینده خطری برای شما یا این که اتومبیل شما صورت دهد بتوانید از ضررها دوری فرمائید. بکاپ گیری از وردپرس نیز به همین شکل میباشد.

درباره با بکاپ گیری وردپرس می بایست بگوییم زمانی که از تارنما وردپرس خویش بکاپ داریم در‌صورتی‌که به هر عامل مانند از در میان رفتن هارد سرور وب سایت، ویروسی شدن وب سایت، خطاها سهوی و … داده ها وبسایت ما پاک بشود، دیگر مکان نگرانی نیست و به راحتی می‌اقتدار همگی داده ها را بازگردانی کرد.

 

فراگیری بکاپ گیری وردپرس با استعمال از افزونه UpdraftPlus
درباره با بکاپ گیری وردپرس می بایست بگوییم این افزونه یک کدام از افزونه های دوستداشتنی وردپرس میباشد که می قدرت با به کار گیری از آن عملیات بکاپ گیری را انجام اعطا کرد. با به کارگیری از این افزونه شما میتوانید تمامی داده ها بکاپ گیری گردیده را در فضاهای دارای اعتبار ابری مانند دراپ جعبه، گوگل درایو، وان درایو مایکروسافت و … و یا این که حتی‌در در نشانی اینترنتی خویش به راحتی ذخیره فرمائید.

پلاگین UpdraftPlus
نکته‌ی شایان توجه و جذاب که موردنیاز میباشد درباره با این افزونه بدانید این میباشد که‌این افزونه میتوانید به طور دوران بندی های معلوم همگی داده ها را بکاپ گیری نماید.

برای این که بتوانید این افزونه را نصب نمایید کافی میباشد نخست به به بخش پلاگین های وردپرس وارد گردید. اکنون روی اضافه کردن پلاگین کلیک فرمایید. در حالتی که اعتنا نمائید در‌این برگه در در سوی چپ بالای شیت یک ابزار کاوش را مشاهده می‌کنید. در‌این ابزار کاوش کافی میباشد UpdraftPlus را سرچ فرمائید. درحال حاضر روی این افزونه کلیک کرده و نصب را انجام دهید. حالا پس از نصب پلاگین آن را فعال فرمایید.

 

پیکربندی افزونه UpdraftPlus
درباره با بکاپ گیری وردپرس بایستی بگوییم برای این که بتوانید از افزونه متبوع به کارگیری نمائید کافی میباشد به پیکربندی وردپرس بروید و بعد از آن روی UpdraftPlus Backups کلیک نمائید. درین کاغذ شما می توانید بکاپ های کهن و یا این که بکاپ تازه را ببینید. شما می‌توانید با کلیک روی مورد Backup Now در به عبارتی لحظه از وب سایت خویش بکاپ گیری نمائید.

بایستی بدانید همان گونه که گفتیم این پلاگین امکانی را به شما میدهد که بتوانید به طور خود کار از تارنما خویش بکاپ گیری فرمایید. برای این عمل میتوانید به بخش پیکربندی وارد گردید و آن‌گاه آیتم File Backup Schedule را از شرایط Manual بیرون کرده و روی موقعیت دیگری قرار دهید. این فرمان باعث میگردد افزونه مطابق با بازه زمانی بندی درخواست گردیده بوسیله شما عملیات بکاپ گیری را به طور اتومات انجام دهد. ولی موردنیاز میباشد یاد‌آوری کنیم بعداز اعمال تغییرات به طبع تغییرات خویش را ذخیره نمایید.

 

درحال حاضر نوبت آن میباشد که در به عبارتی نصیب پیکربندی گزینش فرمائید که داده ها بکاپ گیری گردیده در کجا ذخیره شوند. شما میتوانید روی آیکون متبوع کلیک نمایید. حالا یک لینک و پیوند به شما نمایش داده میشود. در‌این پیوند شما بایستی پروسه احراز نام‌و‌نشان را انجام دهید. در انتها شما بایستی روی دکمه ی Complete Setup کلیک فرمایید تا پیکربندی فضای ابری به اتمام برسد.

پیکربندی پلاگین UpdraftPlus
اکنون در شرایطی که بخواهیم بکاپ های متبوع را بازگردانی کنیم چاره چه می‌باشد؟ برای آن که بتوانید با به کار گیری از این پلاگین بکاپ های گرفته گردیده را بازگردانی نمایید کافی میباشد به بخش Existing Backups بروید. در‌این نصیب می توانید تمامی بکاپ هایی که از نخست تا به اکنون از وب سایت شما گرفته شده‌است را ببینید. برای بازگردانی روی بکاپ متبوع کلیک کرده و دکمه Restore را فشار دهید. درحال حاضر در جعبه گشوده گردیده میتوانید تعیین فرمائید کدام مناطق بازگردانی شوند. همینطور می‌توانید گزینش نمائید کلیه بخشها یعنی قالب ها، پلاگین ها و … به طور بدون نقص بازگردانی شوند.

 

فراگیری بکاپ گیری وردپرس به طور دستی
درباره با بکاپ گیری وردپرس بایستی بگوییم بک برنامه گیری وردپرس به طور دستی دو مرحله داراست. مرحله‌ی انبار کردن فولدر‌های موردنیاز و انبار کردن داده ها دیتابیس. هنگام بکاپ گیری هر دو می بایست بکاپ گرفته شوند و در هنگام بازگردانی نیز هر دو می بایست بازگردانی شوند.

برای بکاپ گیری از فولدر‌ها یک چاره بسیار معمولی وجود دارااست. شما می‌توانید به سی پنل یا این که دایرکت ادمین رجوع نمایید و آن‌گاه همگی فولدر های لازم را که باطن فایل public_html قرار دارا‌هستند با به کارگیری از تجهیزات پوشه منیجر به طور پوشه زیپ درآورده و آنان را دانلود فرمائید.

بکاپ گیری وردپرس به طور دستی
ما یحتاج میباشد بدانید راه‌حل دیگری نیز برای بکاپ گیری از فولدر‌ها وجود دارااست. برای این فرمان میتوانید به پروتکل FTP وبسایت خویش وصل گردید. اما برای انجام این فعالیت به یک FTP Client احتیاج دارید. با یاری آن می توانید به راحتی به سرور وب سایت وصل گردیده و پوشه‌های متبوع را اخذ نمائید. مورد نیاز میباشد بدانید برای داشتن FTP Client میتوانید اپلیکیشن FileZilla را دانلود و نصب فرمایید.

 

درحال حاضر شما می توانید با استعمال از اسم کاربری و پسورد و پورت گزینه به کار گیری وب سایت به راحتی به سرور وبسایت متصل گردیده و داده ها موردنیاز را از آن جا بردارید.

برای دریافت کردن بکاپ دیتابیس می توانید به در دست گرفتن پنل هاست خویش وارد گردید. درحال حاضر در‌این نصیب وارد نصیب Backup گردید. در‌این قسمت قسمتی وجود داراست که به شما یاری می نماید از دیتابیس MySQL یک بکاپ را دانلود نمایید.برای کسب داده ها در حوزه MySQL چه می باشد به شما توصیه میشود نوشته‌علمی منحصر مارا مطالعه کنید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۰:۲۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)